OOTD- Flower power again


Niciodată nu mă voi sătura de hainele cu imprimeu floral!

În ultima vreme îmi plac cămăşuţele. Dacă până de curând aveam doar 1-2 în garderobă, acum colecţia se măreşte în fiecare lună. Şi cum toamna bate la uşă, nu pot decât să mă bucur de ocaziile de-a purta câte o cămaşă nouă în fiecare zi răcoroasă.

Astăzi vă prezinz una cu impremeu floral, de care m-am îndrăgostit pe site, însă realitatea bate onlineul. Umerii sunt cam ciudaţi şi extravaganţi pentru mine, însă voi găsi eu o soluţie pentru a o purta pe placul meu. Până când o voi modifica cumva, v-o arat aşa cum este ea.

S-au alăturat şi doi dintre căţeluşii mei la poze!

000_0031

Cămaşa OASAP

Blugi Kurtmann

Cercei Rosegal

000_0054

 

Pentru că am o mare pasiune pentru fluturaşi, am adorat instant aceşti cercei!

000_0048

000_0034 000_0036 000_0040 000_0055

 

Voi cum vă pregătiţi pentru toamnă? Aţi început să vă cumpăraţi hăine mai grosuţe?

Spre final, deşi nu are legătura cu ţinuta, vreau să vă arat şi noile mele brăţări de la RoseGal!

10488964_859876364022777_132790896_n

Follow me

Facebook

Instagram

Pinterest

19 thoughts on “OOTD- Flower power again

  1. Intr-adevar parca umerii sunt putin cam .. iesiti in evidenta dar nu-i nimic, sigur croiala se poate modifica 🙂 Esti o draguta,arati foarte bine! 🙂
    Si.. mi-e dor de tineee 🙂

    • Pai vreau sa i cos cumva..sa nu mai stea asa bufanti :))
      Multumesc :* hihi, ai grija ce-ti doresti ca-n 2 saptamani sunt in Bucuresti :))

  2. Draguta tinuta , mie imi palce si asa cu umerii bufanati 🙂
    P.s iti ador cateii , cel alb ma face sa vreau sa ma joc cu el prin monitor 😀

Leave a Reply

