Kiko Sugar Mat


Sunt al 5lea articol scris într-o seară… şi mai am două de scris! Uşor, uşor, mi se închid ochii şi mi se duce toată inspiraţia. Dar, încerc să rezist! Trebuie să am postări pregătite pentru zilele în care nu voi avea acces la laptop. Când acest articol va fi publicat, eu voi fi deja de câteva zile în Bucureşti, bucurându-mă de prietenele mele cele mai bune şi vizitând, făcând cumpărături împreună cu Alina.

E timpul să vă arat o ojă Kiko, din colecţia Sugar Mat. Până acum, aveam doar o Kiko nude- sidef, pe care nu am folosit-o, nu îmi place nuanţa, dar ador firma. Mă motiva că într-o zi voi avea oje frumoase de la Kiko şi iata-mă! Am o ojă superbă! Şi mai am încă una din aceiaşi colecţie, dar încă nu am apucat să o folosesc. Tare păcat că nu se găsesc în Romania.

kiko

 

Pe unghiuţe am aplicat-o într-un singur strat:

000_0004 modified

 

Oja este un roz puternic cu particule mici de sclipici. La soare e foarte sparkle, însă în poze nu am putut surprinde perfect efectul acesteia. Este foarte texturată! Mă aşteptam să fie mai soft, dar mă bucur că este aşa.

000_0002 modified 000_0005 modified 000_0007 modified 000_0012 modified

 

Voi aveţi oje Kiko?

Follow me

Facebook

Instagram

Pinterest

12 thoughts on “Kiko Sugar Mat

Leave a Reply

