Sparkle


Cea mai mare fericire a mea de săptămâna trecută: Am călcat pentru prima oară într-un DM ( deşi regret că nu mi-am luat mai multe acum…) Şi am dat peste ojele S-he! Cea pe care v-o arat azi a fost pe lista dorințelor mele de când am văzut-o în poze, dar nu îmi imaginam că va ajunge pe unghiuțele mele. A doua fericire de săptămâna trecuta: am găsit colecţia Glitter de la Flormar în Constanţa, în Iaşi nu şi-au făcut apariţia deocamdată. Surprinzător, eu m-am îndrăgostit doar de una din ele şi acum e a mea!

( trebuie să recunosc că mint, marea fericire a fost alta, dar vă voi prezent-o zilele viitoare, hihi )

Să vă arat ojele folosite pentru manichiura de azi:

Image

Şi unghiuţele mele strălucitoare:

Image

Image

Image

Image

Sper să vă placă şi nu uitaţi de giveaway! ( CLICK pentru a vă înscrie )

11 thoughts on “Sparkle

  1. Chiar ai dreptate in sticla pare albastra si pe oje e verde, dar tot frumoasa e 🙂 cea de la flormar imi face si mie cu ochiul…poate ajung o data si odata in Iasi 😀 vreau si eu la DM 😀 😀 😀

    • eu am colindat Constanta cu sor-mea ca sa caut DM, disperata fiind =)) in Moldova nu e niciunul!!! 😦
      Multumesc, eu ma bucur tare ca de fapt e verde :))

Leave a comment