Tribal Print- Colaborare


Deşi iniţial nu aveam curajul de-a începe manichiura cu tema ,,tribal nail”, am zis că încercarea moarte n-are. Mi-am făcut fiecare unghie diferită, cu muuulte culori 🙂

Linii perfecte nu am să fac niciodată în viața mea, dar cum toate modelele sunt ciudăţele, zic că se acceptă. Multă lume mi-a zis că seamănă cu ouăle de paște, eu însă sper că m-am adaptat binişor la tema de la care am plecat: tribal.

ImageImageImageImageImageImageImage

Am purtat aceste unghiuțe aproape o săptămână, la cât timp mi-au ,,mâncat”, n-am putut să le șterg după 2-3 zile.

Ce spuneți? Vouă vă place? Nu uitați să treceți şi pe la celelalte fete să vedeți unghii…tribale :

 

22 thoughts on “Tribal Print- Colaborare

    • Multumesc! Am optat pentru un model diferit pe fiecare unghie pentru ca nu era sigura ca pot face 2 la fel :))) desi ador sa fac unghiute, talentul nu ma prea ajuta

  1. Mie nu mi se pare ca seamana cu ouale de Paste, ci ma duce cu gandul la triburile de indieni din SUA. Btw, linii drepte nici eu nu pot sa trasez :)). Imi place modelul, ti-a iesit frumos.
    Pupici.

Leave a comment