WishList Adona.ro


Când vine vorba de genți, nu mă pot abține. Oricât de multe aș avea, niciodată nu îmi ajung. Dacă sunt atât de multe frumoase, eu ce pot să fac? Adona.ro este site-ul potrivit pentru cele dependente de shopping de genți, ca mine.

Știți deja că am două:

Geanta Diane

diane

Geanta Chloe

chloe

Însă nu pot opri aici și mi-am făcut un mic wish list:

Geanta Claudia

claudia

O geantă perfectă de mers la facultate sau la serviciu, casual și încăpătoare.

Geanta Paris

paris_2

Această geantă e fix pe stilul meu: puțin rock și acum este la reducere! La doar 99 lei de la 189 lei!

Geanta Yolanda

ls00298a-black__1__2

Îmi place această geantă deoarece se potrivește la orice ținută, fiind neagră și având un model simplu.

Geanta Sydney Blue

ls0085b-navy__1_

O geantă superbă, care de asemenea se potrivește cu orice ținută, indiferent de culoare, încăpătoare.

Voi pe ce modele de genți Adona ați pus ochii?

5 thoughts on “WishList Adona.ro

Leave a Reply

