Adona.ro


Am o pasiune ( să nu zic problemă) cu shoppingul online. Tocmai de aceea mă bucur când descopăr un nou site de pe care pot cumpăra ceea ce îmi doresc.

De Adona.ro știți sigur! E site-ul cunoscut pentru gențile lor superbe, de calitate, la prețuri bune. Vă anunț că acum, găsiți două noi categorii: rochii și îmbrăcăminte.

În categoria îmbrăcăminte găsim bluze, sacouri, cămăși, fuste și pantaloni.

Cel mai mult mi-a plăcut cămașa Moura. Pare perfectă pentru primăvară:

adona

În categoria rochii găsim rochii de damă office și casual.

Cel mai mult mi-a plăcut o rochiță mint, Marsha ( light blue). Este foarte lejeră, perfectă de o ieșire la terasă sau la o plimbare.

mietowy2_1_1

O rochie neagră, simplă, nu trebuie să lipsească din garderoba oricărei femei. Rochia Nancy mi-a plăcut foarte mult:

nancyPerfect little black dress!

Pe Adona găsiți des reduceri, iar în categoria outlet, produsele sunt la prețuri mici, mici. În plus, aveți livrare gratuită prin curier la comenzi mai mari de 200.

Eu tocmai ce aștept o nouă comandă de la ei. Pe voi ce vă tentează să vă cumpărați de aici?

3 thoughts on “Adona.ro

Leave a Reply

