Avon Magic Effect- Mineral Crush: Agate


Mai țineți minte cât de supărată eram pe Avon c-au scos ojele texturate? Aveam însă o bănuială că vor reveni prin primăvară- vară… și am ghicit! Avon a lansat o nouă gamă de oje: Magic Effect, unde găsim oje texturate, feather, flakies și oje mate. Colecția Mineral Crush cuprinde ojele texturate, pe care am avut ocazia de a o încerca din revista reprezentaților cu o campanie înainte de a fi puse spre vânzare în catalog. Majoritatea nuanțelor le aveam deja, dar am ales să vă arăt câteva care mi s-au părut mai speciale.

Încep prin a vă arăta Avon Mineral Crush, nuanța Agate!

Unghiile mele sunt minuscule, nu le-am mai avut atât de mici niciodată, însă am făcut o greșeală… și-au ajuns așa.

000_0001

Ador cum se vede oja texturată pe unghii mici!!!

Lacul de unghii texturat are o nuanță de albastru închis, sclipitor. Am folosit un singur strat de ojă pentru a fi perfect acoperită unghia și s-a uscat foarte repede!

000_0003

Efectul de ojă texturată este puternic datorită particulelor mari de glitter și se vede superb pe o manichiură cu unghii scurte.

000_0004

Vă tentează noua gama Avon Magic Effect?

12 thoughts on “Avon Magic Effect- Mineral Crush: Agate

Leave a Reply

