Soufeel Charms


Cu siguranță ați auzit de renumitele brățări Pandora. Dar de Soufeel ați auzit? Un brand ce comercializează același timp de brățări și din charm-uri, din argint, însă la prețuri mult mai avantajoase.

Inițial nu am fost încântată de aceste brățări ce au apărut peste noapte pe toate profilurile de facebook, însă le-am dat o șansă și m-am îndrăgostit pe loc. Acum înțeleg nebunia!

Coletul Soufeel a venit ambalat foarte elegant și girly:

000_0001

 

Mi-am comandat o brățară clasică, de mărimea 16 ( cm). Este cea mai mică mărime disponibilă și a venit perfect pe încheietura mea foarte subțire.

Pentru început mi-am luat 5 charm-uri ( între timp mi-am mai comandat 2). Le puteți găsi pe toate AICI!

000_0004

Am vrut o brățară completă, care să mă reprezinte.

000_0012

K- bineînțeles de la Kat.

Pisicuța- nu se putea să nu-mi iau o pisi!

2 cești de cafea- dragostea mea, cafeaua cu lapte!

Și dependența mea de shopping, într-un mic charm!

Close ups:

000_0005 000_0008

Astăzi am purtat doar litera K. Nu îmi place să port brățara prea încărcată.

000_0002

 

Voi aveți astfel de brățări? Ce părere aveți despre ele și care este charm-ul vostru preferat?

6 thoughts on “Soufeel Charms

Leave a Reply

