Cartoon Nails


De foarte mult timp admir manichiura ,, cartoon”, însă niciodată nu am avut curajul să încerc, fiindcă știu că nu am talent la pictat. Dar m-am trezit într-o dimineață setată pe această idee: încerc! ce-o fi… o fi.

Și… mi-a ieșit ceva. Bineînțeles, nimic perfect, era imposibil ca mie să-mi iasă liniile așa cum trebuie, dar destul de acceptabil încât să îmi placă și să vi le arăt și vouă pe blog.

000_0005

Pentru manichiură am folosit două oje Moyra: nr. 64 și nr. 606 din colecția Pastel, albul French White de la Nyc și un pix pentru nail art, pe care am uitat să-l pozez, dar îl veți vedea în haul-ul de la sfârșitul lunii.

000_0015

 

000_0009 000_0003 000_0002

 

La sfârșitul manichiurii, am aplicat lacul matifiant de la Flormar.

Voi ați încercat acest model de manichiură? Cum vi se par unghiuțele?

6 thoughts on “Cartoon Nails

Leave a Reply

