Essence sparkle and sand


Deşi am multe manichiuri să vă arăt din săptămânile trecute, astăzi vreau să vă arăt neapărat manichiura făcută în această dimineaţă. De curând am dat comanda pe 1001cosmetice şi căutând printre ojele Essence, am găsit un top coat foarte interesant: Essence sparkle and sand, ce promite a face orice ojă, texturată! Cum eu sunt obsedată de ojele sand, acest top coat este perfect pentru mine. Să îmi pot transforme orice ojă, orice culoare, într-un texturată, era visul meu!

Prin urmare, astăzi l-am folosit pentru prima oară. Pentru culoarea de bază am folosit Essence, colecţia Twilight, nuanţa Alice had a vision again, iar pentru unghia accent, negrul de la Golden Rose- Rich Color.

oje

 

Pentru început, oja arata astfel:

000_0002 modified

Iar după aplicarea top coatului Sparkle and Sand de la Essence, s-a transformat astfel:

000_0009 modified

Top coatul are un sclipici dur, alb. Deşi este texturat, culoarea de bază se schimbă radical din cauza albului în exces, dar deocamdată nu m-a deranjat foarte tare. Voi încerca şi pe o culoare mai deschisă să vă văd ce efect are peste altfel de nuanţă.

000_0007 modified 000_0012 modified 000_0013 modified

Mă declar mulţumită de acest top coat şi cu siguranţă îl voi folosi des în următoarele manichiuri. Voi l-aţi încercat?

11 thoughts on “Essence sparkle and sand

  1. Este interesant, nu l-am folosit insa pare dragut. Intr-adevar schimba putin oja de baza, insa in unele combinatii cred ca merge 🙂 insa nu cred ca inlocuieste o oja texturata.

    • Clar nu inlocuieste o oja texturata, dar transforma una simpla. Nu o schimba putin, este texturata :)) de la un finish fin, devine texturat

Leave a Reply

