OOTD: Hello, cat!


Vă spuneam într-un articol anterior că mai aştept câteva bluziţe cu imprimeu pisicesc. Ieri am fost la poşta vamală pentru a ridica un colet de la Oasap ce conţinea o bluză mult aşteptată, pe care am purtat-o astăzi.

000_0004

După cum observaţi, la şedinţa foto am avut un musafir: o pisică albă!

Am purtat:

Bluză Oasap

Blugi Bershka

Ghete AmiClubWear

Geantă Milanoo

geanta

Hihi, şi geanta are pisicuţe! Deşi ele sunt elementele principale pentru care am ales această geantă, şi lanţul metalic a contat mult în decizia de a o achiziţiona.

000_0012

Ghetele sunt perfecte pentru toamnă şi cu siguranţă voi abuza de ele în acest anotimp! Mi-ar fi plăcut mai mult pe negru, însă nu aveau pe stoc mărimea mea.

000_0005

000_0020 000_0021

Ce părere aveţi despre ţinuta mea? Care este elementul ce vă place cel mai mult? Bluziţa este preferata mea!

13 thoughts on “OOTD: Hello, cat!

  1. Omg omg omg omg!! Gheteleee ❤ ❤ ❤ Le ador! Intr-adevar, ar fi fost un efect mai mult decat oau pe negru, dar si asa sunt superbe. Sa le porti cu placere, draga mea!
    In schimb, bluzita.. Era frumoasa daca avea un catel pe ea! 😀 Nu imi plac pisicile 😦 Bate-ma :))

    • Ce laudate imi sunt ghetele! Si azi la facultate mi-au fost admirate :)) ma bucur ca va plac!
      Shhh.. te zgarii cu unghiute de pisici ! :))
      Mie-mi plac si cateii si pisicile. Tocmai ce m-am jucat c un caine care a venit dupa mine din statie la scara ❤ si al meu m-a mirosit jumatate de ora, nu integea de ce miros a alt catel :))

  2. Ce matza cool ai acolo, toata e smechera, m-am uitat si eu la modelul asta pe Oasap, dar nu am curaj s-o port 😀
    Foarte tare geanta, cred ca si mie mi-ar fi placut ghetele mai mult pe negru, probabil din prisma tintelor, dar sunt foarte tari si asa, sa le porti cu drag!!

Leave a Reply

