Nailed it- TAG


De mult timp doream să fac acest Tag, dar mi-a fost foarte greu să selectez ojele pentru anumite întrebări şi mi-a luat ceva timp să duc la bun sfârşit cerinţele. Clar ojele mele cereau o organizare mai bună şi acum am avut ocazia perfectă pentru a le aranja mai bine: pe culori şi firme ( oarecum, e imposibil să le aranjez pe toate aşa ).

Inspirată de Oana, aceasta este Tagul!

 1. Which color family of nail polish do you own the most of?

Cu siguranţă, verde! Deşi eram sigură că am mai multe lacuri de unghii cu această culoare, se pare că m-am înselat, însă verdele este culoarea predominantă în colecţia mea de oje.

000_0001 000_0002

 

2. Name your most favorite memory you associate with a specific polish? 

Prima mea oja O.P.I! Când nu speram vreodată la o ojă O.P.I, Ami mi-a făcut o surpriză inedită şi alături de câteva oje cumpărate de la un blog sale, mi-a pus şi prima mea ojă ,, de firmă”. Ea mi-a inspirat iubirea către aceste oje şi acum sunt îndrăgostită de ele şi am deja câteva, deşi cândva credeam că este imposibil să deţin una.

rosu

 3. What’s your best-kept secret for chip-free polish?

Nu am absolut niciun secret. Îmi schimb manichiura des, chiar zilnic şi rar îmi sare oja.

4. Which brand do you own the most colors and why is that formula your favorite?

Nu deţin foarte multe de la o singură firmă, însă în ultima vreme am luat-o razna cu Golden Rose!

000_0008 000_0009

 

5. Name the polish you like the least in your collection and why you still hold onto it.

Rimmel Sweetie Crush Fizzy Applelicious- ! Nici nu mai vorbesc de ea, că iar mă enervez. Chiar speram la ceva wow şi e bleah!

000_0015

 

 6. Name your holy grail of polish remover?

Am primit de multe ori întrebarea această. Răspunsul e acelaşi: Dizolvantul la 2 lei e cel mai bun! Îl folosesc de ani de zile şi cumpăr multe deodată să am rezerve. Odată am cumpărat 18 şi vânzătoarea m-a întrebat cu o privire ciudată: ce faci cu atâtea?! :)))

După fiecare manichiură ştearsă, folosesc şi dischete pentru înlăturarea ojei, însă doar pentru hidratare şi corectare. Nu sunt extraordinare, ar putea să şteargă o ojă nude poate, dar nu sunt adepta lor şi pentru culorile mele puternice sunt degeaba.

000_0014

 7. If you use glitter or nail effects, which is your favorite brand and why?

Nu am un brad favorit, dar orice texturată de la orice firmă e bine venită!

000_0005 000_0007

  8. Do you match your toes to your nails when you repolish?

Never!

9. Name the specific polishes you’ve repurchased more than twice to show us your holy grail colors.

Uhm… un top coat de la Flormar.. nişte tratamente de la Avon. Singura ojă recumpărată a fost negrul de la Avon.

10. Do you paint accent nails or only use one color?

În ultima vreme am avut timp doar de swatch-uri şi nu mi-am făcut unghii accent. Eu de ani de zile îmi fac câte o unghie diferită, de prin liceu… adică de acum 6-7 ani. Acum toate fetele poartă manichiura aşa şi nu îmi place asta. De obicei îmi fac două unghii diferite, să îmi dau impresia că sunt puţin originală.

11. Can you name the oldest polish in your collection?

Cu certitune, nu aş putea spune. Dar ştiu sigur că această ojă o am de aproximativ 5 ani şi mi-a adus-o surioara din Italia.

000_0012

 

Sper că v-au plăcut răspunsurile mele! Ştiu că multe l-aţi făcut deja aşa că le nominalizez pe prietenele mele: Alina şi Andra să răspundă acestui Tag.

Follow me

Facebook

Instagram

Pinterest

14 thoughts on “Nailed it- TAG

  1. mammamia fetita dar ai la oje, nu gluma. De fiecare data cand este vorba de vreo postare legata de oja/unghii la tine pe blog ma “OAU”alesc de toata frumusetea, cred ca doar “oau” imi vine in minte! ❤ Oja de la O.P.I. este dumneazeiasca ❤ Vorbesc strict de culoare, ca nu ii stiu consistenta.

Leave a Reply

