OOTD- Tinuta de toamna


Când m-am întors din vacanţă, acasă, mă aştepta un colet violet, semnat Justfor5pounds. L-am deschis emoţionată, nu mă aşteptat la niciun colet, însă o cămăşuţă superbă aştepta cu nerăbdare să fie purtata de noua stăpână. Pentru că ieri a fost o zi ploaioasă şi rece, specifică toamnei, m-am bucurat să pozez şi frumosul meu trench. Ador vremea asta uşor rece!

000_0044

 

Cămaşă Justfor5pounds

Blugi Bershka

Trench Vessos

Geantă Ebay

000_0028

 

Geantă o am cred că de aproape un an, este cumpărată de pe ebay. Săndăluţele le veţi vedea des cu siguranţă, sunt luate de la mare cu doar 8 lei şi sunt foarte comode! Greu îmi găsesc încălţăminte care să nu-mi provoace răni, însă la preţul ăsta, m-am riscat şi am câştigat!

000_0031 000_0034 000_0038 000_0039

Detaliile cămăşuţei:

000_0040 000_0041

La final, behind the camera cu Alina:

10637938_10202908311965377_63623573_n

Follow me

Facebook

Instagram

Pinterest

22 thoughts on “OOTD- Tinuta de toamna

  1. Astazi ma gandeam sa-mi scot trench-ul la plimbare, dar cand sa ies pe usa a dat soarele si parca era vara brusc, asa ca, am trecut la kimono si am fugit. Foarte tare imi plac trench-urile nude, clasice, am si eu nevoie de unul.. exact asa nu am 😐 Tare dragalasa bluzita, gulerul, detaliile de pe umeri 🙂

Leave a Reply

