OOTD- Ethnic style


M-am bronzat şi nu-mi place! Nici nu m-am bronzat bine pentru că nu prea am stat la plajă la mare, decât o oră- maxim 2 pe zi savurând un frappe sau un cocktail, însă plimbarea pe barcă din Deltă mi-a fost de ajuns pentru un bronz cu liniuţe de pantaloni scurţi, maieu şi espadrile. Plus: ochelari de soare! Perfect! Sper însă să se ducă repejor şi să revin la pielea mea albă.

Mie-mi place să fiu Morticia, albă cu machiaj negru şi ruj mov. Muhahah!

C-o postare cu mai multe poze din locurile frumoase pe care le-am vizitat voi reveni mai târziu, însă astăzi vă arat o nouă rochiţă ce a fost perfectă pentru o plimbare pe plajă.

000_0009

 

000_0013

Materialul rochiţei este sintentic, însă răcoros şi comod. Rochia o găsiţi pe SammyDress la preţul de doar 6.05$, redusă de la 10.

000_0010 000_0012 000_0016 000_0017

 

Ador impremeul! Îmi doream de mult timp o bluziţă sau rochiţă în acest gen, însă la un preţ avantajos ai am găsit-o!

 

12 thoughts on “OOTD- Ethnic style

Leave a Reply

