OOTD: Dots!


De curând am fost câteva zile în Delta Dunării. Am preconizat că va fi vremea puţin rece, aşa că mi-am pus în bagaj şi o pereche de blugi lungi şi o cămăşuţă pentru orice eventualitate. Am avut dreptate. Deşi ziua a fost caniculă, spre seară se lasa răcoare.

Prin urmare, vă prezint noii mei blugi cu talie înaltă şi cămăşuţa mea plină de buline!

000_0018

Blugi Vessos

Cămaşă Vessos

Sandale AmiClubWear

Geantă Ebay

000_0015

În vacanţa, mi-am luat 3 genţi cu mine: una mică ( aceasta, prezentă în articol), una mijlocie şi una mare, mare, să îmi încapă totul pentru plajă. Azi i-am zis surorii mele să îmi aducă ceva din geantă. La întrebarea care geantă?!, răspunsul meu a fost: cea cu cap de mort! După care realizez, că toate luate au cap de mort. Hihi, nici nu mi-am dat seama.

000_0006

Cămăşuţa este perfectă şi pentru vară, dar şi pentru toamnă, putând fi purtată cu mâneci 3 sferturi sau lungi, singură sau cu un sacou pe deasupra ei.

000_0007 000_0010 000_0014 000_0019

Voi ce alegeţi să purtaţi în zilele răcoroase de vară?

Spre final, vă invit la o scurtă vizită în Delta Dunării, printr-un colaj:

10308071_675716459189388_4152229294394531150_n

15 thoughts on “OOTD: Dots!

    • Mulțumesc. Si pentru mine a fost prima oara, insa in afara de plimbarea cu barca, nu prea este ceva de văzut, doar daca te izolezi in delta :))

Leave a Reply

