OOTD- Flower power


Deşi afară plouă, vreau sa fie vară şi frumos măcar la mine pe blog. Prin urmare, astăzi vă arat o postare plină de soare şi flori.

Eu sunt o fiinţă plină de obsesii. Pe lângă ojele, verdele, capul de mort, spray-urile de corp, etc… obişnuite, mai nou sunt obsedată de imprimeul floral. Dintre multele mele rochiţe cu flori, astăzi vă arat una pe care mi-o doream de mult timp. Prima oară am văzut-o pe Romwe şi mi s-a părut prea scurtă. După care, am vazut-o la MiuMiu şi-am zis că trebuie să fie a mea! Şi iată, este a mea!

DSC03763

 

Rochie Romwe

Sandale LovelyWholeSale

Inel LovelyWholeSale

 

2014-07-02 16.27.32

 

DSC03786

 

Sandalele îmi plac foarte mult: de la culoarea lor, la model, totul e ok, până la sistemul de închidere. Şnururile se dezleagă oricât de bine le-aş prinde, însă sper să reuşesc să îmi dau seama cum să le ţin strâns pe picior, fără să mă aplec să le leg o dată la 10 minute.

DSC03749

2014-07-02 16.29.32

 

Inelul l-am ales pentru că mi s-a părut mult prea drăguţ, însă din păcate pentru mine este… mult prea larg. Totuşi m-am încăpăţânat şi l-am purtat pe degetul mare, chiar şi cu riscul de a cădea.

DSC03792

Spre final, poză behind the scenes, cu prietena mea, Alina:

DSC03772

Ce părere aveţi despre noua mea rochiţă? Voi v-aţi ,,lipit” de moda cu impremeul floral?

Pentru mai multe poze

Follow me

Facebook

Instagram

14 thoughts on “OOTD- Flower power

  1. Hey, great post! I’m Audrey and I’m very interested in fashion and style. I think you would enjoy my posts; I would really appreciate a follow back! Thanks!

Leave a Reply

