Nivea Aqua Effect


22 de ani am trăit cu tenul gras, până când anul trecut, în octombrie am fost în Anglia 3 săptămâni. Acolo pe lângă momentele plăcute alături de prietena mea cea mai bună şi pe lângă plimbările, peisajele, magazinele frumoase, am trăit şi un coşmare alături de care mă lupt şi în ziua de astăzi.

Probabil din cauza climei şi a apei din Anglia, tenul meu s-a schimbat peste noapte, la propriu. De la un ten gras, gras, gras, am ajuns să am cojiţe pe toată faţa de îmi venea să nu mă mai uit în oglindă. Mi-am cumpărat gel de curăţare şi o cremă foarte hidratantă şi am reuşit să ţin în frâu cât de cât uscăciunea tenului, însă de atunci… aşa a rămas. Am încercat să mă mint, neschimbându-mi produse de îngrijire, dar a venit şi timpul să încep să îmi cumpăr produse destinatele tenului meu din ziua de azi… tenului meu uscat.

Am optat pentru un set Nivea Aqua Effect, de 3 produse de faţă. Acesta conţine cremă de zi, cremă de noapte şi demachiant pentru machiaj rezistent la apă. Îl puteţi găsi pe Aoro la un preţ avantajos, de 66 lei.

2014-06-27 16.41.00

Nu cred că există fată care să nu fi auzit de Nivea. Eu cum aud numele acestei firme, mă gândesc imediat la crema mamei de când eram mică, acea cremă multifuncţională dintr-o cutiuţă rotundă, pe care scria mare şi simplu: Nivea.

2014-07-15 12.22.20

Nivea este una dintre companiile internaţionale de top în domeniul îngrijirii pieleii şi are în spate 130 de ani de experienţă, având unul dintre cele mai moderne centre de cercetare ştiinţifică din lume. Brandu-ul are o largă gamă de produse: îngrijirea bebeluşilor, duş şi baie, îngrijirea corpului, deodorante, îngrijirea teneului, îngrijirea părului, îngrijirea buzelor, îngrijire masculină, nivea crème, nivea soft şi protecţie solară.

Care este diferenţa dintre crema de zi şi crema de noapte?

Crema de zi protejează pielea de razele UV, o hidratează şi o hrăneşte, pe când crema de noapte are ca rol principal efectul de regenerare e celulelor.

Tenul uscat trebuie să fie bine hidratat, hrănit şi protejat deoarece acestuia îi lipsesc elementele de hidratare, dar şi rezistenţa împotriva factorilor externi. Tenul uscat are nevoie de mult mai multă îngrijire faţă de unul normal sau gras pentru a compensa lipsa hidratării din timpul zilei. Folosind cremă de noapte, tenul va fi catifelat şi revigorant dimineaţa.

Folosesc Nivea Aqua Effect, crema regeneratoare de noapte de aproximativ 3 săptămâni şi sunt atât de mulţumită de ea, încât cred că o voi cumpăra tot timpul când un recipient se va termina. O folosesc în fiecare seară, cu 15 minute înainte de a mă pune la somn, pentru ca tenul să o absoarbă în totalitate. Dimineaţa, pe lângă sentimentul de catifelare, simt tenul proaspăt şi curat. În primele zile, mi-am mângâiat faţa şi nu-mi venea să cred că acesta chiar este tenul meu, atât de luminos şi sănătos.

2014-07-15 12.23.24

Nivea Aqua Effect are o formulă cu lipide esenţiale din ulei de migdale şi ulei de muşeţel, esenţiale pentru hidratare şi este îmbogăţită cu provitamina B5, ce susţine procesul de regenerare a pielii pe timpul nopţii.

Crema de noapte vine într-un ambalaj foarte elegant, din sticlă de culoare albastru închid, într-un gramaj de 50 de ml şi o puteţi găsi la preţul de 26 lei.

Înainte însă de procesul de a mă da cu cremă, mă demachiez, bineînţeles. Demachierea este obligatorie!!! De când am acest set, folosesc doar demachiantul pentru ochi de la Aqua Effect, care are la bază aceiaşi formulă cu provitamina B5. Acesta îndepărtează eficient rimelul rezistent la apă ( pe care eu îl folosesc des), hidratează şi îngrijeşte zona sensibilă a ochlor şi nu lasă urme grase pe piele. Ce-i mai important? Nu agresează genele şi le lasă moi şi fine. Nu mă ustură ochii absolut deloc de la el, chiar dacă uneori exagerez cu dozajul în discheta demachiantă, niciodată nu am avut probleme cu usturimea sau roşeaţa ochilor.

2014-07-15 12.23.05

Acest demachiant vine în varianta de 125 de ml, deci vă va ţine destul de mult timp. De aproape 3 săptămâni îl folosesc zilnic şi abia se observă în sticluţă.

Pe timpul zilei, în special dimineaţa, după spălarea şi curăţarea tenului, folosesc crema de zi Aqua Effect, care este îmbogăţită cu ulei natural de migdale şi tehnologia Hidra IQ. Aceasta îmi hidratează intens tenul, îmi protejează tenul de efectele razelor solare deoarece are în componenţa filtre Uv şi FPS 15 şi îmi hrăneşte şi îngrijeşte tenul datorită uleiului de migdale. Pe toată durata zilei, tenul meu are un aspect sănătos şi luminos.

2014-07-15 12.22.54

Crema de zi Aqua Effect poate fi găsită şi separat, la preţul de 26 de lei, în gramajul de 50 ml. Pe lângă eficacitatea sa, aceasta vine într-un ambalaj de sticlă de culoare albă, cu căpăcel roz, ambalaj foarte feminin şi drăguţ.

Imaginea este totul pentru o femeie şi faţa este cea mai importantă parte a corpului. Însă tenul ne poate juca feste câteodată şi când ne uităm în oglindă vedem o imagine total opusă fetelor din reviste, photoshopate. Nu putem fi perfecte, fiecare suntem diferite şi fiecare avem ten diferit. De aceea este necesar să folosim produse destinate tipului nostru de ten şi astfel vom ţine sub control micile capricii ale tenului. Observ că când folosesc acest set de produse pentru ten uscat, nu mai cojiţe pe frunte, nas, bărbie, punctele negre şi coşurile încep uşor, uşor să dispară şi tot ceea ce e regret este că nu am acceptat mai devreme faptul că tenul meu a devenit din gras, uscat, astfel folosind produse greşit, destinate tenului gras, dăunându-mi foarte mult. Până la achiziţionarea acestui set, Nivea Aqua Effect, nu mai folosisem produse pentru îngriirea feţei de la Nivea, ci doar geluri de duş, deodorante şi un şampon ( de care tocmai mi-am amintit că am fost foarte mulţumită), însă acum sunt atât de mulţumită de aceste creme de faţă, încât am căpătat o încredere specială în produselor lor şi îmi voi mai cumpăra şi alte produse de îngrijire a tenului.

Pentru mai multe poze

Follow me

Facebook

Instagram

8 thoughts on “Nivea Aqua Effect

  1. Am si eu gama Aqua Effect pentru ten normal si intr-adevar produsele lor sunt excelente. Cand eram mica mereu ii furam mamei din cutiuta ei mica si albastra pe care scria Nivea, imi dadeam si pe buze iarna cand mi se crapau 🙂

  2. Uhuu,cate amintiri am eu legate de crema Nivea! Si parul meu si-o aminteste cu siguranta! 😀 Aveam doar cativa anisori cand il vedeam pe unul dintre unchi aranjandu-se pentru o nunta. Nu era nimic anormal doar ca atunci cand l-am vazut ca isi dadea cu un fel de crema pe par am zis ca eu de ce sa nu fac asta? Bineinteles ca el se daduse cu gel pe firele rebele, dar eu nu aveam de unde sa stiu 🙂
    Si uite-o pe Catalina a doua zi cu mana in cutia de Nivea aranjandu-si frumos pletele. Si pe la radacina, si la varfuri, ce mai, o capodopera 😀 I-a luat mamei ceva timp sa ma scape de parul unsuros si de cojitele ce se formasera pe scalp 😀

  3. Eu cel mai bine mă înțeleg cu șamponul și cu balsamul din gama Long Repair, sunt my holy grail și mereu când îmi simt părul mai deshidratat mă întorc la ele, dar ador și crema clasică. Ce schimbare radicală a suferit tenul tău 😕

Leave a Reply

