Rimmel Sweety Crush + Miss Sporty Crush on you


Ieri v-am arătat ţinuta, astăzi vă arat mai în detaliu manichiura purtată!

Texturate, texturate, texturate!!! Repet, sunt iremedial îndrăgostită de ojele texturate. Tocmai din acest motiv îmi doresc să încerc toate ojele de acest gen din lume! Hehe.

Sweety Crush de la Rimmel a apărut de ceva timp şi nu ştiu de ce nu mi-am cumpărat nicio ojă din colecţie. De fapt… văzusem nişte swatch-uri oribile, în care oja arata cam transparentă, ceea m-a cam dezamăgit. Dar de ziua mea, am hotărât să-mi fac singură cadou oja albastră, în nuanţa 012 Blueberry Whizz. Îmi place super mult şi clar mi-o voi lua şi pe cea verde pe care pusesem mâna iniţial, dar am lăsat-o pe raft în defavoarea acesteia.

Colecţia Crush on you de la Miss Spory a apărut de curând şi imediat ce-am văzut-o pe 1001cosmetice , mi-am cumpărat nuanţa 063, un portocaliu închis sclipicios. Sincer, nu credeam că va fi atât de frumoasă! Cel mai mult îmi place că are multe particule de glitter.

2014-07-01 13.57.51

 

rimmel and miss sporty

 

Tema pozelor făcute: pisi!!! Pe lângă cutiuţele mele cu feţe de pisici drăguţe, am prins prinţesa de la scară pe afară şi-am profitat de ea să o bag în cadru.

miss sporty crush

 

miss sporty

 

rimmel

 

Voi aveţi oje din aceste colecţii? Mi-ar plăcea să văd şi alte nuanţe pentru a mă hotărî ce să-mi mai cumpăr!

Pentru mai multe poze:

Facebook

Instagram

16 thoughts on “Rimmel Sweety Crush + Miss Sporty Crush on you

  1. Sunt frumoase ambele, mi-am comandat si eu nuanta neagra din gama Crush on you, dar nu ma caiam daca o cumparam si pe aceasta portocalie..

Leave a Reply

