Swatch oje de pe Aoro


Astăzi vă voi vorbi despre ojele comandate de pe Aoro, acum aproximativ o lună. Trebuia să le încerc şi să vi le arat şi vouă!

În comandă  s-a regăsit un brand necunoscut mie: Gabriella Salvete. Cum sunt în permanentă căutare de oje texturate, am fost tare fericită să văd că această firmă are şi o gamă ,, Stars Enamel’’, în care toate ojele sunt texturate sclipicioase sau simple, gen sugar coat. Eu am ales nuanţa Aquamarina, un albastru superb cu foarte mult sclipici şi o textură perfectă, foarte asemănătoare cu cea ale ojelor Liquid Sand de la O.P.I. ( ps: 3 persoane m-au întrebat dacă port O.P,I ! )

Image

Aceasta poate fi achiţionată la preţul de doar 25 lei,  AICIOja Gabriella Salvete.

Pentru că m-am îndrăgostit de această ojă, am căutat câteva informaţii despre acest brand, străin mie până acum. Compania Salvete a fost fondată in Republica Cehă în 1990. Dupa mai mulţi ani de cercetare şi dezvoltare, a introdus un nou brand de cosmetice – Gabriella Salvete. Astăzi, produsele cosmetice decorative de la acest brand au un mare succes in ţara de origine, însa incep să fie din ce în ce mai cautate şi în străinatate .Gabriella Salvete a fost primul brand ceh care a introdus produsele sale la cea mai mare expozitie din lume in domeniul frumuseţii, a produselor cosmetice şi de wellness din Bologna ( Cosmoprof ). În Republica Cehă,  acest brand este unul dintre cele mai apreciate şi cu cele mai mari vanzari in domeniul produselor cosmetice decorative. Produsele cosmetice decorative Gabriella Salvete îndeplinesc cerinţele pentru cele mai înalte standarde şi oferă îngrijire de calitate a pielii datorită conţinutului ridicat de substanţe naturale, vitamine şi alte ingrediente active. Combinaţia dintre selecţia atentă a furnizorilor, componentele atent selectionaţe şi monitorizarea continuă a producţiei,  asigură calitatea excepţională a produselor marca Gabriella Salvete. Brand-ul  Gabriella Salvete include lacuri de unghii şi alte produse pentru îngrijirea unghiilor şi o mare varietate de farduri pentru ochi, cosmetice pentru  faţă şi buze. Întotdeauna combină calitatea cu cele mai recente tendinţe in domeniul cosmeticelor decorative, dar şi cu pretul, care este unul  accesibil.

A două ojă folosită la această manichiură este Zoya Pixie Dust, în nuanţa NYX. Deşi iniţial am fost foarte încântată de ea, fiind prima mea Zoya, m-a dezămăgit prin faptul că a trebuit să aplic 4 straturi pentru a fi opacă, nu s-a uscat nici după jumătate de oră şi nu este texturată deloc. Dată viitoare o voi aplica peste o bază albă, sper că va fi mai ok, pentru că nuanţa îmi place tare mult.

Image

           Image

Deşi este inidcat ca ojele texturate să fie aplicate pe unghia curată, eu nu concep să nu folosesc o bază, un tratament pentru întărirea unghiilor este oricând indicat, mai ales pentru unghiuţele mele care se rup foarte uşor. De puţin timp folosesc un tratament de la Kallos de care sunt foarte mulţumită. Este 3 în 1: tratament, însă  poate fi folosit şi ca base coat sau top coat. Vi-l recomand cu mare drag, este primul produs de unghii de la Kallos folosit şi chiar m-a impresionat, se pare că am subestimat produsele lor. V-am vorbit mai mult despre el AICI

Dar să revin la ojele care mi-au plăcut. Pe lângă oja texturată, mi-am mai luat alte 3 oje în nuanţe pale, pastel. Da… noua mea obsesie, nuanţele cuminţi!

Cred că ştiţi toate de noua colecţie de oje Rimmel by Rita Ora !

,, Este tânără. Este populară. Este curajoasă. Este talentată …este tot ceea ce înseamnă Londra!  Rita Ora, cea mai cool cântăreață londoneză te invită să descoperi noua sa colecție de lacuri de unghii, Colour Rush. Pregătește-te pentru o petrecere plină de culoare! Noua colecție Colour Rush Nail este ca o explozie de culori puternice și luminoase care emană energie la fel ca personalitatea Ritei Ora.’’

Deşi nu am multe oje de la această firmă, îmi plac foarte mult sticluţele acestei game. Rockeriţa din mine clar nu o ascultă pe Rita, dar imaginea ei retro pe căpăcelul ojei îmi place foarte mult. Am ales un roz cuminte şi sidefat în nuanţa nr. 203- Lose your lenjerie. Uh, ce ojă kinky!

Aceasta promite uscare rapidă, în 60 de secunde. Eu doar i-am făcut un swatch şi am şters-o imediat, deci nu vă pot garanta uscarea imediată a acesteia, însă vă pot spune că m-am îndrăgostit de pensula lată. Dacă aşa au toate ojele Rimmel, clar îmi voi mai cumpăra şi alte oje de la ei.

Am aplicat oja în 2 straturi:

 rita ora colaj

 

Colecţia este disponibilă în 12 nuanțe calde și reci create de Rita Ora: alb, White Hot Love (703), roz glacial Lose Your Lingerie (203), albastru glacial Pillow Talk (853), verde glacial Breakfast in Bed (873), bej Let’s Get Nude (513), fuchsia Don’t Be Shy (323), roșu aprins Raw As Night (303), albastru închis Blindfold Me Blue (823), turcoaz Do Not Disturb (873), roșu închis Rita Rouge (313), oranj Oragasm (403) și violet Midnight Rendezvous (613).

Următoarea ojă vine într-o sticluţă foarte elegantă, de la BeYu. Am ales nuanţa 192, în speranţa unui peach deschis şi finuţ, dar dacă nu am ştiut să caut swatch pe google înainte, m-am ales cu un peach transparent. Însă deja am o idee pentru a-l folosi. De mult timp îmi doresc un french doar din glitter şi sigur această ojă va fi la baza manichiurii ce o voi face.

,, Inspirate de moda, tendinte si spiritul timpului, lacurile de unghii de la BeYu sunt complimentul perfect pentru orice look. Fie ca este in tonuri opace sau nuante stralucitoare de perla sau are un aspect lucios si stralucitor, cu oja de la BeYu esti mereu pe cele mai inalte culmi ale modei. ‚’

De asemenea, şi pentru această manichiură am folosit 2 straturi de ojă:

beyu colaj

Am lăsat ultima ojă de pe listă spre final, pentru a rămâne cu ea în gând. Ce ador eu pe lumea asta? Ojele, pisicuţele şi culoarea verde! Ei bine, iată! Oja inventată pentru mine: Hello Kitty, nuanţa Grace of grass. La preţul de doar 27 lei, sigur îmi voi lua şi alte nuanţe să-mi completez colecţia de cosmetice Hello Kitty.

 rita ora colaj

Aştept să-mi spuneţi ce ojă prezentată în acest articol v-a plăcut cel mai mult!

Pentru mai multe poze:

Facebook

Instagram

18 thoughts on “Swatch oje de pe Aoro

  1. Niciodata nu am intrat in sectiunea de oje de la Aoro ,, cu ocazia asta am facut-o si la urmatoarea comanda cred ca am sa bag si eu in cos o oja texturata pentru ca mai innebunit cu ojele astea texturate :))

  2. Oaaaa, Hello Kitty mi-a dat dauna totala!!! ❤ Este superbaaa. Bine, ideea este ca se vede frumos pe unghiile tale, pe ale mele nu cred ca s-ar vedea la fel de bine, ar fi doar un.. verde.
    Imi plac toate dar ti-am spus, Hello Kitty este preferata mea!

Leave a Reply

