Workshop Oriflame


A trecut ceva timp de când am participat la workshop-ul Oriflame ( 28 mai 2014), dar am aşteptat pozele oficiale pentru a face acest articol, poze în care din păcate, eu nu prea apar. Dar nu-i nimic, am făcut eu destule poze pentru a vă arăta cum a fost.

Image

 

Ziua mea a început cum nu se poate mai prost: îmi luasem din Iaşi un outfit pe care aş fi vrut să-l port la eveniment. Însă, dimineaţa, când m-am îmbrăcat, mi se părea că mă îngraşă acea bluziţă. Plină de nervi, am aruncat o pereche de blugi şi-un tricou pe mine şi-am plecat, deşi îmi doream să fi fost puţin mai elegantă. În schimb, geanta de la SammyDress mi-a fost admirată şi m-am mai liniştit că nu am dat-o în bară de tot.

M-am întâlnit la metrou cu scumpa de Cătălina, ne-am rătăcit puţin prin zonă, dar într-un final am ajuns la timp la Hotel Novotel.

Image

 

Odată ajunsă acolo, pe scaun mă aştepta un mic cadou:

Image

Rezumatul Oriflame:

,, Evenimentul a fost deschis de către Directorul de Marketing Oriflame, Ştefania Marian, care a reconfirmat dorinţa unui parteneriat de lungă durată dintre companie şi bloggerii din România.
Jonas Wramell – make-up artist renumit la nivel internațional şi Director Global de frumuseţe Oriflame, a împărtăşit participanților experienţa lui de pe podiumurile de modă din toată lumea, inspiraţia din spatele creării unui brand de machiaj și detalii despre conceptul și realizarea editorialelor de fashion şi beauty. Nu au lipsit nici tips & tricks despre realizarea tutorialelor video şi foto pentru prezentarea unor produse.

Image

Joanna Ferdynus (Maxineczka) şi Katarzyna Gajewska (Katosu), bloggeri de succes din Polonia, au vorbit despre cum să creezi şi să dezvolţi un blog de succes, cât de important este să ai încredere în tine şi în visul tău, care sunt cele mai bune strategii de promovare, principii de etică în colaborarea cu companiile şi, nu în ultimul rând, gestionarea relaţiei cu cititorii.

Piaţa de blogging din România este în continuă dezvoltare, iar Cristian China-Birta ne-a vorbit despre principalele trenduri, do’s and dont’s în relaţia dintre companii şi bloggeri, exemple de campanii de succes în România.

Ultimul moment al zilei a fost susţinut de Elena Dobre – Online Marketing Strategist, Conversion Marketing România. Prezentarea a fost o incursiune cuprinzătoare printre principalele metode de advertising online, trenduri în piaţa de digital, tool-uri necesare oricărui blogger ce îsi doreşte să atingă un număr cât mai mare de cititori. ”

Cele mai frumoase momente au fost cu fetele, mă bucur foarte tare că le-am cunoscut şi sper să revin cât mai curând în Bucureşti pentru a sta la bârfă vorbă mai mult timp.

Image

 

Image

 

ImageImage

 

Dacă aş mai repeta experienţa? Cu siguranţă! Organizarea a fost super şi fetele care s-au ocupat de eveniment sunt nişte drăguţe!

După workshop am ieşit la un frappe cu Mona şi Adriana pentru a încheia ziua frumoasă:

ImageImage

 Mai multe poze gasiti aici:

Facebook

Instagram

Advertisements

16 thoughts on “Workshop Oriflame

  1. Intr-adevar, organizarea a fost de nota 10! ❤ Ma bucur ca ne-am cunoscut, imi vine sa te strang de gat pentru acea fotografie dar in rest totul e ok 😀 . Ma bucur ca am avut cu cine sa ma ratacesc.
    Pupici ❤

  2. Foarte fain, ma bucur ca v-ati cunoscut, sunteti amandoua (tu si Catalina) niste dragute ❤
    Se pare ca ati avut ceva de invatat, sau macar a fost interesanta intalnirea, nu ca la Digital Divas :))
    Geanta e chiar faina, un model pe care mi-l doresc si eu demult, s-o porti cu placere!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s