Hello Kitty!


Probabil ştiţi că sunt obsedată după pisicuţe şi orice ţine de ele. Am haine, bijuterii, căni, papucei, genţi, puşculiţe, cosmetice, de toate, cu desene sau în formă de pisici. Culoarea roz nu e tocmai în topul preferinţelor mele, dimpotrivă, dar când vine vorba de Hello Kitty, lucrurile stau altfel. Prin urmare, astăzi avem un subiect miaaau!

Image

 

Până de curând, nu aveam niciun parfumel cu Hello Kitty. Însă odată ce a apărut primul, Angel Cat Sugar ( melon), am ştiut că trebuie să mai am unul!

Image

În colecţia mea, a apărut şi Hello Kitty by Etude House! Am ales aroma Sweet Fresh şi sunt foarte încântată de el. Dacă nu sunteţi adeptele parfumurilor dulci, ar trebui să evitaţi această variantă. Cel mai mult, bineînţeles, îmi place forma şi cutiuţa lui, kitties everywhere! Este micuţ, are doar 7 ml, dar este persistent şi nu necesită un dozaj mare pentru a i se simţi aroma.

ImageImageImage

Image

De curând am mai pus pe listă două produse cu pisicuţe: un inel foarte drăguţ şi expresiv, alături de o mascara. Presimt că nu o voi arunca niciodată, nici când o voi consuma pe toată, probabil va sta pe post de bibelou, alături de alte pisici.

Image

Şi… ultima achiziţie: noi mei ciorapei preferaţi!

Image

Cine doreşte să-mi facă un cadou, trebuie să ştie că nu va da greş niciodată cu ceva ce are pisicuţe! Mai puţin o pisi adevărată, nu am voie în casă 😦

7 thoughts on “Hello Kitty!

  1. Si eu care credeam ca sunt singura cu obsesie pt Hello Kitty. :))
    Da.. stiu tu cu pisici, nu Hello Kitty, dar tare cred ca o sa ramai fara parfumel…
    O sa dispara asa… subtil cand mai trec pe la tine. ;))
    Inelul e atat de cute! abia astept sa te vad cu el. ❤

Leave a Reply

