China Glaze Texture


Ojele China Glaze Texture sunt printre preferatele mele, tocmai de aceea le folosesc mai des decât pe altele, care poate nici nu au fost deschide vreodată. 

Manichiura de astăzi este făcută acum aproximativ 2 săptămâni, aveam şi unghiile mai micuţe, nu le-am scurtat! Deşi plănuiam să vă arat unghiuţele pe care le-am făcut azi, de primăvară, am decis să mai laud puţin China Glaze!

Image

 

Image

 

Image

ImageImage

Image

Fără prea multe cuvinte fără sens, aceasta a fost manichiura mea texturată şi sper să vă placă!

 

7 thoughts on “China Glaze Texture

Leave a Reply

