Cloudy day


Astăzi am plănuit o mică şedinţă foto împreună cu prietena mea, Alina. Aveam în plan să pozez afară ultima comandă de la Kurtmann. M-am machiat, mi-am pregătit totul în sacoşică şi-am plecat. Mda, pe drum a început să plouă. M-am ferit cât am putut de picuri şi-am făcut totuşi câteva poze! Nu am lăsat vremea urâtă să-mi strice planurile. În mod normal aş fi făcut zeci de poze, dar acum abia am avut de unde alege, sper însă să vă placă!

Image

În această cutie am avut o pereche de pantaloni verzi ( normal!) de la Tally Wejil, nuanţa flies green, la preţul de 54,90 LEI ( am luat ultima pereche nr. 36, yey!) şi un portofel foarte drăguţ şi util de la Bershka, 24,90 LEI.

Din păcate, pozele nu au ieşit foarte clare din cauza ploii…

Image

Detaliu pantaloni, păcat că buzunarele sunt fake… :

Image

Pentru că nu reuşeam să pozez ,,fashion”, am început să mă alint la cameră 🙂

Image

Am purtat un lănţişor drăguţ:

Image

Şi… noul meu portofel:

ImageImageSpre final, o poză cu mine:

Image

Eu sunt foarte încântată de pantalonii mei veerrzzzi şi abia aştept să vină primăvara să îi pot purta mai des, sunt cam subţiri pentru această vreme. Ne vedem mâine cu manichiura prezentată mai în detaliu!

29 thoughts on “Cloudy day

    • :))) Multumesc, m-a enervat ploaia. In prima poza se vad doi picuri :)) nuu, nu e pentru tine portofelul, iti arat cand ne vedem de ce :*

  1. Si mie imi place cum au iesit pozele, nu stiu ce pitici ai matale pe cap.. Prima poza imi place cel mai mult.. esti asa.. ganditoare.. te gandesti la mine si la cafeaua pe care tre sa o bem toate… nu? Si oja mi place, cred ca m-am dat cu ea la tine, nu? :))

    Pupicos

Leave a Reply

