Sparkle purple


Am reuşit în sfârşit să folosesc o ojă nouă!!! Nu e chiar nouă, o am din decembrie, primită de Secret Santa, dar până acum nu am folosit-o. Este vorba de FrontCover violet eyes, un mov absolut superb! Îmi place enorm, dar pensula e sub orice critică, e foarte groasă, cu perii împrăştiaţi în toate direcţiile, m-am chinuit puţin să mă dau cu ea. Am încercat să o surprind, însă are o tentă spre albastru în poză, deşi ea e mov închis 🙂

Image

Pe unghiuţe nu am lăsat-o aşa simplă, ci am aplicat peste FC Elf golden goddess şi Kleancolor sparkle purple:

Image

Manichiura mea a ieşit puţin cam mânjită, care efectul glitter îl ador:

ImageImage

Image

Mâine mă gândesc ce model îmi voi face pentru ziua de 14, VD. Sper să am timp şi inspiraţie 😀

17 thoughts on “Sparkle purple

Leave a Reply

