Grass and flowers


Astăzi vă prezint cel mai frumos verde din colecţia mea, alături de cel mai frumos roz cu glitter! Probabil că aţi observat că rozul nu prea există printre preferinţele mele, dar această ojă mi-a luat ochii de când am văzut-o.

Image

Ambele sunt achiziţionate de pe cosmetic-love.com, un site descoperit de curând, cu produse din Korea. Vă invit să le vizitaţi şi pagina de facebook, unde puteţi fi la curent cu noile produse şi ofertele lor. Pe lângă produsele accesibile şi de bună calitate, site-ul oferă şi free shipping!

Ojele Etude House pot fi găsite AICI . Pregătiţi-vă să vă pierdeţi printre o multitudine de culori şi glitter. Eu cu greu m-am decis la doar 2 produse.

Să trecem şi la manichiura mea:

Micile imprefecţiuni, ce se aseamănă cu nişte bule, nu au nicio legătură cu oja, mi-am stricat câteva unghiuţele de la nişte stick-ere cu un lipici prea puternic 😦

Image

Image

Image

Image

Eu sunt foarte încântată de noile mele ojuţe, sper să vă placă şi vouă!

33 thoughts on “Grass and flowers

  1. Pingback: [Etude House] Play Nail 8ml #93 and #150 Review by Andra Katerina (25 Nov, 2013) | Cosmetic Love's Beauty Blog

Leave a Reply

