Copilasii mei


Aveam nevoie de o organizare. Deşi într-un fel ciudat, ojele erau oarecum organizate, odată cu achiziţionarea altora şi a altora şi tot aşa, totul a devenit un haos.

Cum sertarul de sub pat era disponibil, le-am făcut pătuţ copilaşilor şi-acum pot dormi cu ei, îi pot veghea. Se pare că spiritul fostei scriitoare din mine încă mai este viu de încep să fac poveşti…

Lăsând la o parte metaforele, am decis să-mi organizez ojele pe culori. Cutiuţele de la Pink Box m-au ajutat mult în tot acest proces. Şi dacă tot le-am împrăştiat, le-am şi pozat, să imortalizez momentul şi în speranţa că îi pasă cuiva de ,,copilaşii” mei ( adică…vouă! )

Să încep prin a vă arata ojele…VERZI!

Image

Continui cu nuanţele de mov, care tare-mi plac, dar rar le folosesc:

Image

Nu ştiu de ce aveam impresia că am puţine oje roşii:

Image

Negru, care va fi în topul preferințelor mele o veșnicie:

Image

De curând mi-am dat seama c-am multe oje albastre:

Image

Portocaliu, nu ştiu de ce sunt atât de multe, nu-mi place mai deloc culoarea:

Image

Urmează nuanţele care le port mai… niciodată:

Image

Nuanţe de galben şi auriu:

Image

Alb:

Image

Roz, prea mult roz pentru o fată anti-roz!

Image

Gri, o obsesie ascunsă, dar care se reflectă în culorile hainelor:

Image

Şi… lacurile de unghii:

Image

Dacă tot am început cu verdele, culoarea mea preferată, la final vă arat glitter-ele multicolore          ( sau nu chiar ), iubitele mele!

Image

Şi acum să vă arat cum am pus la somnic copilaşii ( mult mă mai alint! )

Image

31 thoughts on “Copilasii mei

    • de ce? pentru ca e mica mea pasiune :))
      am timp sa le folosesc pe toate. niciodata nu folosesc doar o oja la o manichiura.

  1. Wow, ce de copilasi! 😀
    Toate ca toate, dar mi-au cazut ochii pe movo-glitterul ala Revlon si pe L.A. Colors de langa. 😀 S glitterul Sephora.. Gata, ma opresc! :))

  2. Ohh ❤ ce frumos 😀 eu am venit acum de la faculta si le-am aranjat si eu toate. Din pacate am si aruncat jumate din ele pentru ca s-au oxidat 😦 Macar am motiv sa imi iau altele =))

    • ah 😦 la mine toate sunt bune, o data la cateva saptamani, le ,,misc” pe toate, le rotesc intre palme si nu se usuca. am oje si de 4-5 ani.

      • Am lasat multe acasa pentru ca nu aveam destul spatiu in camin unde am stat. Nu s-a jucat nimeni cu copilasii mei si de asta :((

  3. Oaw, atat de multe!!! Te invidiez… mai ales pentru toate minunatiile alea verzi! Verde este si culoarea mea preferata, dar din pacate printre oje se regaseste numai de vreo 3-4 ori 😀

  4. Pingback: Colectia mea de oje- partea I | Andra Katerina

  5. Pingback: Colectia mea de oje- partea a-II-a | Andra Katerina

Leave a Reply

