Aprilie- Haul


Buuun, şi-am fost la Bucureşti, voi face şi un Week in Photos să vă arat ce-am mai făcut, dar astăzi vă prezint un mic… sau mare? haul. Încă nu m-am hotărât dacă mi-am luat multe sau puţine, că tare aş mai fi cheltuit nişte bani prin DM.

Când m-a întrebat prietena mea unde vreau să mă ducă prima oara i-am zis: DM!!! Astfel că, am coborât din tren, am lăsat bagajul acasă, am fost în Mall şi am intrat în magazinul mult iubit şi dorit. Aşa că voi începe prin a vă arata drăguţele mele produse Balea.

Image

 

 

Deospray-ul cu nectarine si cocos a devenit preferatul meu ever! Regret că nu mi-am luat mai multe 😦

De sarea de baie cu portocale mă voi bucura în curând, am mai avut alte arome de la Balea şi mi-au plăcut mult, sunt foarte aromate.

Masca de faţă cu papaya am cumpărat-o doar pentru că arată bine, nici nu m-am uitat pentru ce e, acum văd că e mască hidratantă, o voi testa în seara aceasta.

Image

Tot cu papaya mi-am luat şi o cremă de mâini, care miroase divin!!! Am rezistat cu greu să nu-mi iau şi cu alte arome, dar am gândit raţional: am deja mult prea multe creme de mâini de ţinut în geantă!

Nu am putut să rezist ambalajului acestui gel de duş cu fructe de pădure, sigur voi păstra sticluţa şi după ce îl voi termina.

Image

Mi-am cumpărat un peeling de faţă cu zmeură, sunt foarte curioasă dacă este eficient, miroase foarte bine!

Pentru unghiuţe, mi-am luat o cutiuţă cu 30 de dischete pentru ştergerea ojei. Mai aveam acasă, dar niciodată nu vor fi destule. Eu le folosesc după ce folosesc acetona, pentru hidratare şi curăţarea completă a urmelor de ojă.

Image

Loţiuni de corp am… exagerat de multe. Nu le pot folosi prea des, dar nu mă pot abţine să nu-mi cumpăr altele. De la Balea mi-am luat ,, magia perlelor”, care are o aromă fină de prăjiturică cu lapte şi una cu pepene roşu şi mango, yaaamy!!!

Image

Tot cu mango mi-am luat şi un gel de duş, ador orice este cu mango şi încă unul cu aromă de căpşunele.

Image

Am mai avut o dată acest şampon şi din câte ţin minte, am fost mulţumită de el. Sper să fie ok şi de data aceasta, presimt că îmi va părea rău că nu am luat mai multe sticle.

Image

I-am luat o surioară cremei de mâini de pe noptieră: ,, vis de diamant”, ador astfel de recipient, este foarte util şi nu uit niciodată să mă dau cu cremă seara, înainte de culcare. Alături, un săpun lichid din aceiaşi ediţie limitată.

Cam atât a fost shoppingul DM, deja regret că am lăsat pe raft unele produse, cine ştie când voi mai avea ocazia de-a ajunge în magazin? 😦

Am şi câteva ojuţe noi. În ultima vreme am încercat să nu îmi mai cumpăr altele până ce nu le folosesc măcar o dată pe toate, dar am păcătuit puţin, puţin:

Image

Mi-am cumpărat două carcase frumi de telefon. Telefon nou nu am, dar îl aştept cuminţică cu răbdare:

Image

De la Digbabies am primit câteva bijuterii:

Image

Image

Mi-a ajuns şi coletul PerSun, deocamdată vă arat doar două lănţişoare cumpărate:

Image

Eu mi-am făcut singurică cadoul de Iepuraş, voi cu ce shopping v-aţi alintat în ultima perioadă?

21 thoughts on “Aprilie- Haul

    • Pai sa-ti iei si tu :X
      Mie imi este rusine sa trimit lumea la cumparaturi pentru mine :)) Dar sper sa mai vin in vara si pana atunci imi ajung astea. Eu am mers pana n Afi pentru DM si aveam chiar unul aproape.. :\

    • Eu sunt foarte multumita de ea, dar eu nu am pielea uscata de obicei, deci nu pot garanta ca este foarte hidratanta.

  1. I sooo hate you! Cum sa ai atatea bunatati Balea? :)) Eu nu am intrat intr-un dm de vreo 8 luni. Poate la vara, in Constanta. :))
    Eu mi-am luat in general hainute si cateva cosmetice necesare, gen sampon, balsam, gel de dus etc.

    • Ehe, astea-s doar ce am luat acum :)) Am mai multe, am noroc ca am prietene care mi mai fac mici cadouri din cand in cand din DM, stiu cat sufar ca eu nu am.
      De Paste, sa-ti iei si niste cosmetice nu tocmai necesare, trebuie sa gasim motive de rasfat! :)) :*

      • Mi-am luat o oja L’Oreal din colectia noua. 😀 Am foarte mult cosmetice misto neincepute si de-aia nu vreau sa mai cumpar. :)) Dar la oja nu ma pot abtine. Deja ma mai gandesc la inca vreo doua.
        :*

  2. Doamne, cate produse ti-ai cumparat!!! Cati bani ai lasat acolo per total, just curious? Ojele cu glitter sunt dementiale, as vrea si eu sa ma iei cu tine cand mergi prin Iasi la shopping de asa ceva, eu nu vad niciodata de astea asa frumoase… sa le folosesti pe toate cu placere :*

    • :)) Eu am zis, n-am lasat multi bani, nu stiu exact cat au fost toate, la casa am platit putin peste 100 lei, dar am cumparat produse si pentru o prietena de-a mea, care nu apar aici, bineinteles.
      Astea de la Flormar le gasesti in Iulius 😀 De mult timp vreau sa ajung in En Gros, ca este stand Golden Rose cu tot felul de oje, dar am nevoie de buget mare daca ajung acolo :))
      Multumesc mult :*

Leave a comment